tisdag 10 november 2009

Förlåt

Förlåt om jag gör narr av er. Det är absolut inte min avsikt. Men vissa googlingar är så himla klockrena. Idag är det redan två stycken som varit i farten och googlat loss och hamnat hos mig.

Person nummer ett: "Världens bästa chili con carne". Jag har förvisso bloggat om chili con carne och den är helt underbar men begreppet världens bästa är väldans varierbart. Så det vart lite roligt.

Person nummer två: "Dumma grejer med att träna". Denna person har inte lotsats till något särskilt inlägg utan bara allmänt blivit rekommenderad att läsa min blogg. Jag ser inga som helst nackdelar eller dumma grejer med att träna så en svag gissning är att personen i fråga blev liiiteliiite besviken. Alternativt fick liiiteliiite dåligt samvete.

Träning ska förövrigt vara kul! Tycker man inte det har man inte hittat sin träning. Gym passar inte alla. Spinning passar inte alla. Aerobics passar inte alla. Simning passar inte alla. Pingpong på elitnivå passar inte alla. Buggkurs på onsdagkvällar passar inte alla. Yoga passar inte alla. Friskis och Svettis passar inte alla. Långpromenader passar inte alla. MEN jag är fast övertygad om att det finns NÅGOT som passar varje individ. Sätt fart! Hitta DIN träning!

Inga kommentarer: