onsdag 4 november 2009

Skitbloggerska

Oj hopp, vilken dålig bloggerska jag blivit?! Man skulle ju kunna tycka att ledighet skulle ge mig mer tid att blogga men å andra sidan vet ni som brukar hänga här att mina stressymptom inte riktigt låter mig sitta här i onödan mitt på blanka dagen.

Känner mig fortfarande lite deppig. Hoppas det är PMS för jag orkar inte med den här skiten mer. Jag kommer inte väga mig idag. Jag låter det vara. Förtjänar inget minus och kan inte ta ett plus.  Satsar på nästa vecka! Det får ta tid. Det ska ta tid. Huvudsaken är att det händer något. Och 12 kg är ju inte fy skam, eller hur? :P

Nu ska jag iväg på finlunch. Japp, idag igen. För det är jag värd. Right?

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Jag förstår PRECIS hur det känns. Du är verkligen inte ensam och 12 kilo är SKITBRA. Tänkt dig bara 24 st 500 grams smörpaket!!!! Kram och pepp

Li sa...

jag önskar jag kunde låta bli att väga mig eftersom vågen visade på plus. Men jag tänker tillåta mig att ha en skitvecka denna vecka och sen köra nästa så jag tycker absolut du kan ta en vecka off och satsa igen nästa vecka. Mår man inte bra av att göra det också? ;)
njut av en finlunch (härligt uttryck) :)