torsdag 26 november 2009

Slappis!

Usch! Halva dagen har gått och jag har inte fått gjort något vettigt överhuvudtaget! Tog rejäl sovmorgon (vaknade 11 av min lilla pip-hund), duschat, druckit kaffe, kollat bloggar, pratat med VV om min icke fungerande calculator, läst lite mer bloggar... Som sagt - inget vettigt alls! :P

Men nu är det dags att sätta fart. Borde läsa i kurslitteraturen men då får jag smått panik. Stressångesten sätter in med en gång och det känns som om jag inte gör något vettigt. Min hjärna tycker att man ska vara praktisk. Inte sitta i soffan och läsa. Även om det verkligen är vad jag behöver. HMMM!

Over 'n out.

2 kommentarer:

Alythea sa...

Jag hoppas att de inte tyckte att det var något annat än självklart att du skulle få en ny sådan där kaloriräknare från VV? :o

Malin sa...

Känner igen den där ångesten o paniken som sakta kryper på. Känns som jag aldrig får tillräckligt gjort..