onsdag 4 november 2009

Uppis

Hemma från träningen. Har börjat köra helkroppspass och det känns så himla mycket bättre än att fokusera på en eller ett par kroppsdelar. Och jag är verkligen sjukt stolt över att mina biceps har blivit så framträdande. Det är en fördel med att viktminskningen tar sig uppifrån och ned ;) Det är någonstans där den stannat för tillfället. Men det är framåt och vidare som gäller!

Fick mina nya träningsskor med posten idag så det vart ju extra roligt att "provköra" dem. Jag tackar Ellos för denna gåva till människan. Ett par schyssta Reebok som med rabatt inte kostade mig mer än 299kr + frakt. Som fattig student är ett sådant pris ytterst välkommet. Och att de var sköna och funktionella var ju oerhört skönt eftersom det var en ren chansning och jag slapp lägga pengar på returer och grejer. Yiihaa! Handlade nya träningsbyxor igår oxå. Har fått lite sån prestationsångest nu när jag ska granskas ingående på lördag :) Men nu är jag fit for fiiight!

Fast det hände en dum grej på gymmet idag. Jag borde ha någon som går med mig alltid och varnar när jag håller på att göra dumma och ogenomtänkta grejer. Jag såg en lapp på gymmet om gratis träning till alla pappor... Och vi firar ju farsdag eftersom min sambo är "pappa" till vår bebis/hund... Så jag frågade lite om hur det funkade och hon sa att jag lämnar bara namn och personnummer och så får han träna gratis i två veckor. Jaha, det lät ju bra tyckte jag. Så, vad heter han? Sen gick allt av bara farten! Fast är det inte lite stöld tycker ni? Fan, jag får dåligt samvete med en gång!

Inga kommentarer: