torsdag 12 november 2009

Tjat

Jag vet att jag tjatar, men det är ytterst sällan jag behöver känna sån här press så jag behöver få ur mig den. Självklart är det auditionen jag pratar om. De skulle ju ringa de som gått vidare "i nästa vecka" och eftersom det är torsdag idag är det ju verkligen hög tid. Jag förväntar mig inget samtal. Närå. Jag har tryckt ner mig själv såpass långt nu att jag är övertygad om att jag inte gått vidare. Däremot vill jag ha det där mailet med varför inte.

Väntan får mig att må psykiskt dåligt. Jag klickar på msn-ikonen minst varannan minut. Inget nytt. Men så ibland! Ibland finns det ett nytt meddelande. 99 av 100 gånger från Bloglovin som skickar ut mail varje hel, 20 över och 20 i om någon av er postat ett nytt inlägg. Och jag blir lika besviken varje gång. Jag behöver ha det där mailet nu så att jag kan släppa det och koncentrera mig.

I tisdags blev jag så otålig att jag skickade ett mail till den som är ansvarig. Och frågade om alla verkligen skulle få ett feedback mail. Och hon svarade att ja, det skulle man. Och att de förmodligen skulle bli klara imorgon (alltså igår onsdag). Så vad är problemet nu?

2 kommentarer:

majan sa...

Jag känner mig hedrad :)

Lycka till och hoppas du får svar på hur det gick på auditionen snart!

Li sa...

jag vet inte om du tjatar för jag är inte säker på att jag vet vad det är för audition?
jag känner verkligen igen den där väntan *ush*
Håller tummarna iaf :)