torsdag 22 oktober 2009

Wind of changes...

Vad roligt att jag fick så mycket feedback på föregående inlägg! Jag hoppas att ni tar denna formula med en nypa salt, jag har ingen aning om hur mycket sanning det ligger i den. Och självklart ska man känna efter vid vilken vikt man själv mår som bäst. Vilket många av er verkar reflektera över och det är bra, mina vänner!

Jag har ägnat kvällen åt att leta utbildningar - otroligt kul! Det finns en kurs i början på nästa år som jag verkligen bävat för och så var det en tjej som läste mitt program förra året som sa "Varför byter du inte bara bort den då?!" och då kände jag att ja, varför gör jag inte det?! Så jag mailade programansvarig snabbt som tusan för att hör mig för och han svarade att just denna kursen var extra lämpad för att byta ut! Yeeeaaay! En stor sten har lyfts från mitt hjärta! Och så gillar jag ju förändring :) Funderar lite åt marknadsföring, projekt, företagsekonomi hållet. Har ni tips är ni givetvis hjärtligt välkomna!

2 kommentarer:

Li sa...

Vad skönt att det blåser åt rätt håll:) att du fick byta ut den kursen :)
vad pluggar du för något?

Malin sa...

Vad bra att du kunde byta ut kursen.

Marknadsföring var aldrig riktigt min grej. Avskydde den kursen, men jag har alltid varit inriktad på redovisning så det var nog därför.