lördag 10 oktober 2009

Wiiihooo

Vilken lördag! Jag är inte säker på att det intresserar er men ämnar delge er den ändå :) Jobbade som vanligt, gick bra fast jag misstänker att det är en kille som flörtar med mig... Sen hem, sova ett par timmar, visste inte att två timmar kunde kännas så korta... Men sen var det iaf dags att gå upp igen och packa ryggsäcken för bakluckeliv/folkrace.

Idag var det en lagtävling där man tävlade i lag om sex personer. Min far var lagledare. Bara en sån sak gör att man blir ganska nervös. Sambon och Kusin var två av förarna, resten kom från hemmaklubben. Varje "heat" (aka lopp) innehåller sex bilar och idag var de två från varje lag som körde samtidigt... Det var 11 startande lag. Vi blev lite förvånade när vårt lag var 1 av 9 som gick vidare till semifinal. Men fine. Min far hade spelat mycket strategiskt så i semifinalen plockade laget ytterligare poäng och kom till b-final där sambon och kusinen körde. Kusinen tog starten helt klockrent och höll sin placering hela finalen! Sambon hamnade på en 4:e placering men när de lade ihop sina poäng... *trumvirvel* VANN VI! Okej, inte hela tävlingen. Men likväl b-finalen! Det känns stort.

Jag ville bara säga det. :)
Vad gör ni denna underbara lördag? Fuskar och tjuväter, va? :P

1 kommentar:

Suzan sa...

mmm fuskäter som bara den!