onsdag 28 oktober 2009

Sweat baby, sweat!

Jorå, det gick bra på vägningen. Härligt! Hade absolut inte på känn att det skulle gå så bra. Men jag är inte den som tackar nej! Och så blev det ju ännu en stjärna då jag gått ner över 6 kg nu. Mer guldstjärnor i kanten, tack!

Sedan blev det träning, dårå. MRL. Jag körde stenhårt och svetten lackade. I like it! Jag brukar vanligen inte duscha på kvällen (jag vet, men sån är jag! :)) utan brukar bara tvätta av och byta kläder... Men efter en svettattack som denna är det för allas bästa jag gör det.

En sak jag tänkte på med denna instruktören idag var att hon påfallande ofta hoppar över att göra övningarna för att hon ska kolla "att vi sköter oss". Hon sa t.ex en gång under stepdelen att "Kom igen nu! Ta ut svängarna!" följt av "Ja, nu är det min plikt att kolla att ni verkligen gör det oxå!" Och så bara står hon där och låtsas spana ut över deltagarna. När det egentligen är vilar hon gör. Men men, det får stå för henne. Hon kan ju trots allt vara min blivande chef, om saker och ting går som jag vill, så det gäller att inte gnälla! :P Hepphepp!

1 kommentar:

Anonym sa...

mycket intiresno, tack