måndag 19 oktober 2009

Helg update!

Jodå, jag lever och så. Det är ingen fara. Hoppats ni kunnat sova i natt och inte legat och grubblat över vart jag blev av! ;)

Kom hem runt två igår, var hemma hos mamman och slappade en stund för att sedan åka hem och powerstäda. Och som vi städade! Bort med sommarskor och sommarjackor, fram med vinterpjucksen och yllegrejerna. Tvättade alla fönster (invändigt), dammade varenda liten pinal, dammsög alla lister och under alla möbler... Pust! Tur jag hade sambon till hjälp för mitt i allt blev jag pangbakis! Hade känt mig lite lagom bakis under dagen, men inte så att det inte gick att hantera men så helt plötsligt small det till och jag började må helt sjukt illa, fick världens huvudvärk och blev helt matt. Uscha! Synd att man inte kan klaga när det är självförvållat! :P

Det var samma sak på lördagskvällen egentligen... Först vart jag lagom full och utan att dricka något mer blev jag helt plötsligt pangfull! Det var lite creepy. Tror dock att det kan ha berott på att jag endast sovit två timmar. Varför baksmällan lät vänta på sig är dock oklart.

Men i övrigt har jag haft en mycket lyckad helg. Är så otroligt glad över att det blev av! Behövde en liten paus från vardagen. Har dock beslutsångest om jag ska väga mig på onsdag... Vet ju att det inte kommer bjuda på något kanonminus direkt :) Så väga eller inte väga... Det är frågan...

Inga kommentarer: