fredag 9 oktober 2009

Koncentration

Jag har alltid sett mig själv som en mycket organiserad och ordningssam människa. Med koncentrationen på topp som lägger saker och ting på minnet. Men jag befarar att den här sablans stressen sakta men säkert har börjat förändra min personlighet!

Min mamma var här nyss och hämtade Hunden och så sa hon något till mig. Som jag borde lagt på minnet. Men det finns liksom inte där. Jag har letat. Jag har ingen som helst aning om vad det var hon sa, om det var viktigt eller vad jag svarade. Helt nollställd. Jag har svårt att minnas saker jag ska göra, när jag ska befinna mig var. Mina händer är fullklottrade av tider. Tider då träningen börjar. Eller då det är ett program jag vill se på tv. Eller om jag har en viktig inlämning.

Jag hoppas att det är en fas och att den snart går över. Annars är jag lite orolig för hur detta ska utvecklas.

Inga kommentarer: