torsdag 1 oktober 2009

Energy!

Här sitter jag alldeles hög på endorfiner. Hade glömt hur mycket jag gillar Combat. Spela roll om man ser ful ut, det är bara att ge järnet! Och känslan av att vara så slut att du vill falla ihop i en hög på golvet men ändå fortsätta ge järnet... Den är obeskrivlig! Den berömda andra andningen. I Love It! Jag älskar svettig träning. Jag älskar att ge järnet. Gash. Nu vill jag bara ha mer!!!

Och gymmet jubilerar ju, som sagt. Hela veckan är rena kalaset med aktiviteter. Och tårta, tydligen. Så vi tränade. Och åt tårta. Jag skäms inte ens. Jag tog ingen stor bit och jag är övertygad om att träningen täckte de kalorierna. Men jag drog ändå av lite points från mina sparade.

Så idag är jag bara nöjd och glad. Dessutom ska jag ju få sova hela natten. Sweet just nu.