fredag 2 oktober 2009

Uppfattning

Idag kom jag äntligen iväg på föreläsningen! För säkerhetsskull var jag gymklädd och tränade lite innan. Ett rejält pass fettförbränning/kondition. Tur att det fanns tid för avtvättning emellan :P

Föreläsningen var intressant, absolut. Handlade om hur man kan framhäva de delar man gillar bäst med sig själv (inkluderat korkort om man som gamling tycker man har snygga ben! ;)) En annan sak de pratade om var hur man blir uppfattad av andra. Går man med axlarna bakåt och bröstet ut uppfattas man som självsäker eller kaxig. Kutrygg indikerar ofta på osäkerhet eller att man är obekväm. Det ska jag fråga någon en dag, hur uppfattas jag?

Men så tänkte jag att även ni måste ju ha en uppfattning om mig och jag skulle tycka det var roligt om ni delgav mig denna. Så kom igen nu! Hur uppfattar ni mig? Baserat på mitt sätt att skriva och uttrycka mig. Är jag glad och positiv? Ironisk och bitter? En jävla bitch? Allt ska fram!

1 kommentar:

Pernilla sa...

Jag har tänkt lite på det där, hur man egentligen uppfattas. Jag tror nog att du är gansla lik mig. Ofta ironisk, mer glad än sur, lite girlpower, lite endorfinknarkare, lite allt eller inget…

Rätt?