onsdag 21 oktober 2009

Min onsdag

Sådärja, då var man hemkommen och färdiglandad igen. Fortfarande i smått chocktillstånd. Fuskdomen kommer väl nästa vecka då, kanske? Den som lever får se, och tro mig det här vill ni inte missa! :P Träningen gick oxå bra. Var en tjej i min ålder som stod precis bredvid mig och hon var sådär överambitiös som bara riktigt duktiga dansare kan vara. Så då blir jag extra peppad och tar ut mig helt sjukt mycket just för att jag inte vill vara sämre. Ja, jag har vissa behov och beteenden som inte är så himla hälsosamma :)

Instruktören är även (tror jag?) en av ägarna till gymmet så då är det klart att man vill visa lite extra vad man faktiskt kan. Hon kommer ju alldeles säkerligen ha ett finger med i spelet vad gäller instruktörsaudtitionen oxå, så man får spela sina kort väl. Ja, jag tenderar vara oerhört självcentrerad när jag har en "bra" dag :)

Nejmensåatte... Tack för idag, hörrni! Vi hörs imorgon!

Inga kommentarer: