måndag 12 oktober 2009

Manic monday

Jag har tänkt på affärstanten idag. Och egentligen är det ju klart att det var mitt fel. Men hon provocerade mig. Hon fick mig att framstå som helt bakom och jag tål inte sånt. Att hon dessutom var grymt otrevlig fick mig bara att tända ännu mer. Och som ni säkert märkt är jag en oerhört dålig förlorare :)

I övrigt har maten missköts något såpass idag. Jag åt frukost, två clementiner till mellis, middag, en bulle och nu ingenting mer. Men jag höll mig iaf från fikat på visningspartyt. Vilket bör ses som lite mognad. En framgång. Det hade lika gärna kunnat bli en bulle där oxå. Eller två. Och då hade dagen definitivt varit käss. Fan, jag måste skärpa mig. Sluta prioritera fika framför mat! Ja, det är veckans uppgift.

Vilken är er veckans uppgift?

Inga kommentarer: