söndag 4 oktober 2009

Warning!

Usch vad jag är på dåligt humör idag! Började redan i natt när det regnade, kändes som att jag hade världens mest otacksamma jobb! Var helt dyngsur när jag kom hem. Både inuti och utanpå. Inte nog med regnet så kryllade det av fyllon på distriktet inatt oxå! Fan, gå hem och lägg er! Eller bara allmänt låt mig sköta mitt jobb. Ni vet.

Sen har jag sovit lite sisådär eftersom hunden varit ganska muckig och sambon försökt lösa detta genom att gapa på henne. Så att jag skulle få sova. Typ 2 + 2 = 5 på den.

Nu ägnar jag dagen åt plugg och tvätt. Yeay! Motivationshöjande maximum. Vill åka å träna. Svettas. Det är min nya hobby. Men ligger inga svettpass på schemat idag, förutom Jam. Och vad tycker jag om det? Precis. Me no like. Så jag surar vidare. Iallafall en stund till.

1 kommentar:

Suzan sa...

Fördelen med att vara på pissigt humör är att det bara kan bli bättre, ny dag imorgon!
*peppkram*