fredag 3 april 2009

3 april

Vad peppad jag känner mig när min plan sprack redan första dagen! Det slank allt ner en liten vetelängdsbit och sju bitar godis. Jag tänkte nämligen såhär att för att peppa mig själv att inte äta något imorgon... Så kan jag tänka att jag gjorde det faktiskt idag. Jag brukar nämligen försöka med det. Men så känns det som om kaloriintaget nollställs varje dag. Så det spelar liksom ingen roll. I andras ögon tror jag det kallas undanflykter. Men som sagt, nu får det fan vara nog!

I övrigt har dagen sett ut som följer:
Motion: 45 min (promenad på löpband samt S-core)

Brunch (13) - Äggröra på två ägg med ost, samt kalkon och feta.
Mellis (17) - Äpple (efter träningen)
Middag (18) - Hamburgare m. grovt bröd och coleslaw
Mellis (19) - Vetelängd
Fredagsmat (20) - Tacos (två bröd - mjuka ajajaj)
Snacks (22) - Sju godisbitar

Imorgon vet jag att det kommer se illa ut, ska iväg över dagen och gissar på att det blir till å ta med mat = smörgås. Men jag kommer fortfarande följa planen i övrigt - inget godis!
Men bortsett från snacksen idag är jag nöjd och tycker jag gör framsteg! :D Jag råkade slänga ett öga på tiderna nu oxå och dem måste jag verkligen göra något åt!!! Efter klockan 13 idag (gick upp tio...) har jag ätit inte mindre än sex gånger. Måste sprida ut det mer jämt över dagen... Vem fan behöver gå och lägga sig mätt?

Inga kommentarer: