torsdag 10 september 2009

Vanerubbning

Jag har under de senaste dagarna startat dagen med en kopp te eftersom jag hatar att äta direkt på morgonen. Men igår när jag åt soppa tog jag ett glas mjölk till, svepte kanske 3 klunkar och kände hur det började svida i halsen... Och smaka konstigt... Luktade i glaset och det luktade typ Aceton!!! Ingen trevlig upplevelse alls! Ingen av de andra glasen luktar aceton så jag tror det var mjölken... Någon som stött på det? Var den 3dl ekologiska lättmjölken. Som förvisso av okänd anledning håller i typ 3 veckor. Men iaf, min poäng är: Nu har jag ingen mjölk hemma.

Så jag surplar FUN Light istället. Men det är inte riktigt samma känsla. Vi får väl se vad det blir av den här dagen! ;)

1 kommentar:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Fy, det lät otrevligt! :)

Ingen aning om vad det kan vara...