torsdag 24 september 2009

Morning, sunshine :)

Har haft en riktigt bra morgon! Har lovat att jobba en vecka framöver och det gick riktigt bra inatt *pepparpeppar*, därefter unnade jag mig sovmorgon till 12, åt plättar till frukost och kollade på Idol ála Play. Så nu är jag på bra humör och peppad inför en ny skoldag.

Träningsvärk har jag oxå. Vem har sagt att aerobics inte är jobbigt?! :P Var sjukt kul med countrytema! Många låtar man kände igen som t.ex. Cotton Eye Joe och Jill Johnsons Redneck Woman. Var ett medelpass vilket jag var helt ovetande om... Och det gjorde mig inte glad när jag fick reda på det. Men det gick hur fint som helst, mer svett åt folket liksom :P Instruktören som höll passet är dessutom en riktig inspirations källa. Ger alltid 110% samtidigt som hon är lyhörd och pedagogisk. Får nog bli mer aerobics för min del vad det lider. Hell yeah! YIIIHAAA! :)

Inga kommentarer: