fredag 25 september 2009

Gahahag

Tror ni föreläsning var idag? Nej, såklart inte. Blev så sent med middag och allt så jag bestämde mig för att inte ta med träningskläder iaf eftersom föreläsningen började 17:30, skulle hålla på en timma och gymmet stänger 19. Kommer dit, i vanliga kläder, frågar vart föreläsningen ska vara någonstans... Hon i receptionen typ tittar på mig och säger "Jaha, den som är nästa vecka menar du?" Jaha, det var tydligen den jag mena. Hur fasiken ska jag kunna veta att det inte är vecka 40 *fniss* Kändes lagom pinigt! :) Sprang därifrån fort som tusan och gömde mig i en affär som ligger alldeles bredvid. Där passade jag in. Där var alla vardagsklädda. Pust!

Så ingen träning. Och ingen föreläsning. Får hoppas det blir fredagsmys som heter duga istället :) Tjing!

Inga kommentarer: