fredag 18 september 2009

Change of plans...

Hann alltså inte till mitt Body Pump pass igår och det gjorde mig riktigt besviken. Hade t.o.m uppdaterat min Facebook-status med hur mycket jag längtade. Men jag satt alltså fast i trafiken. Det är aldrig några köer här, det är ju en småstad! Så jag ringde när det var 5 minuter kvar tills passet och sa att "Tyvärr! Sitter fast i trafiken!" Då skrattade hon och sa, "Stackars instruktören - du är inte den enda, kan jag säga!"


Så jag lugnade mig och tänkte att jag får väl köra gym istället då, inte mer med det! Så det gjorde jag. Blev ett riktigt bra pass! Körde ett helkroppspass med en/ett par övningar för varje kroppsdel. Unnade mig även lite vattenmassage efteråt så det var inte illa alls. Ibland blir det bra, trots att man måste tänka om! :)

1 kommentar:

Malin sa...

Ja, ibland blir det bra till slut i alla fall :)