fredag 4 september 2009

Strejk!

Båda mina datorer hemma strejkar. Kan inte komma in på Google/Blogger. Jag gillar inte saker som bestämmer sig för att strejka huxplux. Punkt.

Har som sagt träningsvärk. Massiv sådan. I fram-/baksida lår, vader, bröst, "vingar", axlar OCH triceps. Försök slå det, liksom! :) LÄNGTAR tills nästa pass!

Vi ska för övrigt äta tacos idag, dagen till ära. Och det är verkligen den perfekta maten. Då slipper alla i familjen drabbas för att en väljer att äta hälsosamt. Jag kommer begränsa mig till ett bröd men i övrigt vräka på med grönsaker, ost och guacamole :) Hur gör ni? Åker brödet totalt?

4 kommentarer:

Tjock & Chic sa...

Okey! Jag vill önska dig Lycka till med VV. Har själv varit medlem där många gånger. Tyvärr är det få som endast varit medlem 1 ggr hos VV. Undrar varför?? Just därför valde jag GI. Men för att GI ska fungera så måste man följa det noggrant, precis som med alla andra metoder. Sedan är det viktigt att hitta något man tror på. Tror du att du måste äta mycket kolisar ja då är ju inte GI något för dig. Lycka till!

Malin sa...

Härligt med träningsvärk! :)

Vi brukar köpa det ekologiska fullkornstortillan och då brukar jag äta en eller två. Men inte om det är den vanliga tortillan :)

Malin sa...

Fullkornstortillan är jättegod, speciellt den ekologiska. Fast den är ju lite dyrare.

Ja, det är härligt med träningsvärk just av den anledningen. Imorgon ska jag köra ett långpass på gymet imorgon, bröst :)

Tjock & Chic sa...

Att så många börjar om med VV är helt enkelt att det är en metod som endast få lyckas leva efter hela livet och därmed hålla sin vikt. Jag har själv gått ner 10 kg med VV vid tre olika tillfällen (varit guldmedlem i flera år) men alltid blivit tyngre efter varje tillfälle. Jag har t.om. en vän som varit en framträdande VV ledare i 15 år som slutat vara ledare då hon har lärt sig mer om kost och kan inte stå bakom det som VV står för längre. Men "Tjokolina" jag önskar naturligtvis av hela mitt hjärta att just du ska bli en av de få som lyckas hålla vikten med VV resten av ditt liv. Stor kram /Nettan