tisdag 15 september 2009

Body Jam

Ikväll ska jag på Body Jam!
"BODYJAM™ är en 55 minuters träningsklass med
de coolaste movesen till den senaste musiken.
Passet är perfekt för dig som älskar att dansa
och släppa loss, och samtidigt vill ha effektiv
konditionsträning. Kan det bli bättre?"
Första gången jag provade Jam blev jag helt galen. Och inte på ett bra sätt. Jag tycker om att dansa och så. Men jag är absolut ingen talang. Därför tyckte jag att det var svårt när man skulle göra rörelser som var i dubbel takt. Alltså två rörelser på en takt. (Ni vet 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 å 8 å... :)) Sen kom gymmet med en utmaning där man kunde tävla om ett års gratis träning om man prövade deras olika pass. Jam var självklart ett av passen man skulle pröva. Och jag tänkte att det var värt en andra chans. Och det här passet var helt annorlunda!!! Det visade sig att tidigare hade de bara haft advanced men att de lagt till  for beginners. Så t.o.m jag kunde hänga med! Har höga förväntningar på passet ikväll och hoppas att det levererar. Rapport kommer självklart!

Inga kommentarer: