måndag 14 september 2009

Kompott

Tog mig iväg till gymmet idag - BODY BALANCE! Sjukt skönt! Hela passet filmades. Instruktören var ny och var ännu inte godkänd på sin utbildning. Hon kuggade, tydligen. Jag märkte ingen skillnad :S Vad jag märkte dock var innan passet när hon gick och kissade med mikrofonen på. Haha. Visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen! :)

Nu har jag varit och veckohandlat. Alltid lika o-kul. Men blev lite sushi till kvällsmat idag. Väldigt kalorisnålt! Och väldigt gott! Självklart är inte färdigmataffärssushin att jämföra med "äkta" men den duger åt mig :)

Ska spana in Tinas Cookalong som börjar strax. Vore kul att testa om man hänger med, men förmodligen inte. Och jag blir bara förbannad om jag "misslyckas". Så jag nöjer mig med att krypa upp i soffan och mysamys!

3 kommentarer:

S sa...

*s* Villken miss att gå på toan med micken på... *haha*

Du är utmanad hos mig!

Chrissan sa...

Har kört Body Balance en gång, men har svårt för sån där träning som går sakta.;)
Fast jag skulle verkligen behöva det!

Pernilla sa...

Jag aldrig kissat med micken på men däremot kuggat en Body Combat "uppkörning", inte kul alls!