onsdag 16 september 2009

Uppochner

Jag tenderar att ta  viktminskning uppifrån och ner. Först syns det i ansiktet, dubbelhakan blir något mindre, nyckelbenen blir mer synliga (och det vet ni ju vad jag tycker om det nu!) sen kommer en liten nackdel: tuttarna blir mindre. Inget märkbart än så länge dock. Men jag undrar när det kommer till magen. Och röven. Och låren. Och knäna. Jag längtar tills dess. Och vet ni vad? Jag ska hålla ut! Det kommer komma till alla de där ställena. Fast lite bootylicious är väl inte helt fel?
Obs! Detta är ingen porr-blogg.

2 kommentarer:

Suzan sa...

Är det ingen porrblogg? Fan det trodde jag :(

Malin sa...

För mig är det nästan tvärtom, nedifrån och upp. Men sedan tar det uppifrån och ned också. Och lämnar magen kvar till allra sist vilket gör att man känner sig större. Denna gång står vi ut :)