lördag 16 januari 2010

Vräkångest - nej, tack!

Här sitter jag en lördagskväll och är så jäkla nöjd med mig själv. Jag har ätit bra idag, inte överätit en enda PP och då har jag ändå ätit thaimat (Pad thai). Vem har sagt att viktnedgång och en hälsosam livsstil nödvändigtvis måste vara tråkig?!

I övrigt har jag ägnat dagen åt att städa bort julen. Var inte alls så himla pepp på det, kändes ju som om jag precis tagit fram grejerna! Men nu känns det skönt att ha det gjort. Man får muntra upp sig med tulpaner, säger mamma ;) Har även hunnit med att vara lite social idag, hänga och kolla på film. Något som görs allt för sällan egentligen. Vi såg The Proposal som jag kan rekommendera. Nu ska jag hoppa ner i sängen med hunden och försöka få mig ett par timmars sömn innan det är dags för jobb (01:17 ringer klockan! *gäsp*)

Trevlig helg på er!

1 kommentar:

Maribella sa...

Vad arbetar du som?? Bagare? Tidningsutdelare?
Upp i ottan är sovmorgon för dej va?!?
Kram, och du är grymt bra som inte överåt igår!!
Heja heja!