fredag 22 januari 2010

Tankekaos

Motivationen rann av mig. Bokstavligen. Det är hemskt. Jag känner mig falsk. Fastän att jag inte alls kunde förutse det här. Idag är jag alltså inte särskilt hoppfull. Eller jo, men inte vad gäller hälsa. Ni vet. Jag är en en-fokus människa. Jag vill ju må bra. Såklart. Och jag vill nå målvikt. Men jag vill oxå ta min examen. Och orka andas. Emellanåt. Lägga energi på att räkna PP känns inte viktigt. Jag vet! Det låter kanske knäppt. Jag ska fundera på det här. Men var beredda, ok?

2 kommentarer:

Chrissan sa...

Känner igen mig.
Kanske inte går att ha fokus på allt för mycket samtidigt...
jag har sänkt kraven på mig själv och har just nu som mål att komma igång med regelbunden träning, våghelvetet får vänta...;)

Malin sa...

Ibland får helt enkelt andra saker komma före. Fokusera istället på hur duktig du har varit, du är ju 15 kilo lättare än för ett år sen!