fredag 8 januari 2010

Problemområden

Jag har främst två problemområden: Mage och rumpa. Som väldigt många andra kvinnor. Av naturliga skäl samlar vi på oss "hull" just kring dessa områden. Men då skulle jag bara vilja ta tillfället i akt och tala om för den som (i mitt fall) styr detta (någon överordnad): Jag har inga som helst planer på att skaffa barn just nu. Därför går det ytterst bra att avlägsna detta "överflödiga" fett. Redan i eftermiddag vore tacksamt. Slut på meddelande.

Jag tycker det är himla synd att man inte kan punktförbränna fett. Då hade jag gärna gjort det. Men det enda sättet är ju att öka sin energiförbrukning överlag. Därför längtar jag oerhört mycket tills min förkylning bestämmer sig för att gå över. Och tills gymmet drar igång med vårschemat - omväxling förnöjer.

Inga kommentarer: