onsdag 20 januari 2010

Vägning

Jorå, vågen visade ett rejält minus på -1,2kg. Det var inte heller helt utan ansträngning så jag förtjänar allt att vara stolt! Nu är det bara 0,8kg "semestervikt" som återstår. Satsar på dem till nästa vecka.

Efter vägningen kom jag iväg på ett Body Pump pass. Var huuur längesedan som helst som jag var på något pass överhuvudtaget och jag lovar att det kändes. Så jag håller tummarna för träningsvärk imorgon.

Ja, jag är inte så himla skojig just nu. Men det kan å andra sidan bara bli bättre! ;)

3 kommentarer:

Sofia sa...

Grattis! jag drog till med -1,1 så det är "bara" 0,9 kvar tills ja är back on track.. :) Låter grymt med BP, själv körde jag det EN gång och kommer aldrig mer göra det, kunde inte röra mig 2 dagar efteråt och det kändes som jag jag blivit överkörd av en grävmaskin... :)

Tess sa...

1,2 kg är jättebra! Det hade jag med den här veckan.

Bodypump är askul, tränar 3 pass/veckan

Malin sa...

Grattis! Det var inte ett litet minus :)