lördag 23 januari 2010

Paus

Jag ska pausa över helgen. Försöka sluta vara manisk men fortfarande må bra. Inte vräkäta. Jag vägrar gå upp alla de kilon jag gått ner... Men jag ska försöka satsa på att inte gå ner några fler. Ni vet. Ta't lite lugnt. Jag kommer ihåg sist jag gick ner en himla massa kilon. När jag började närma mig målvikt fick jag så sjukt ont i sittbenen att jag helt seriöst fick hitta nya vägar att sitta. Nu har jag cirka 9 kg kvar men jag börjar faktiskt känna av  smärta lite här och var i min "bantande" kropp. Vilket inte känns helt okej. Och inte alls meningen. Det känns som om jag hittar på ursäkter. Men det är inte alls så. Jag vill bara förklara, sätta ord på hur jag tänker. Och jag har egentligen inte bråttom. Jag vill ju bara må bra :)

Men vad händer med bloggen nurå? Jorå, den kommer finnas kvar. Jag kommer fokusera på träning och att må bra. Och jag kan lova att det kommer fortsätta smyga sig in både skryt och ångest. Och jag kommer följa er slaviskt. Aye!

1 kommentar:

Maribella sa...

Måste vara en skön känsla när "vaddet" börjar försvinna...
Kram, och hoppas motivationen håller!