tisdag 19 januari 2010

Busy, busy, hurry, hurry

Det verkar som om jag gjort "dålig uppdatering" till en (dålig!) vana. Inte okej. Jag vet. Men idag har varit en himla upptagen dag. Först var jag på intervju hos det företag som ringde mig strax innan  jul och erbjöd mig jobb. Vi pratade massor och visade och tittade på lite grejer och jag blev kvar där i 1 timma och 20 minuter tills jag verkligen var tvungen att rusa eftersom jag skulle med ett tåg till min kursstart. Det var ovant att vara på kursstart live (läser ju på distans i vanliga fall). Men det var trevligt att komma ut och träffa folk. Jag har varit nervös i flera dagar över hur det skulle gå med att åka tåg men jag klarade det galant. Men man ska inte ropa hej, vet ni.

Nu har jag äntligen landat hemma. Slut i både kropp och själ. Men samtidigt så himla tillfreds. Jag gillar läget. Och imorgon är det vägning.

Inga kommentarer: