fredag 15 januari 2010

Redovisning

Sådärja. Nu var redovisningen gjord. Jag fick en fråga som jag för allt i världen inte kunde svaret på. Det gjorde mig irriterad. Det var nog enbart för att sedan jag skrev inlägget gick och intalade mig själv att jag skulle fixa det, det brukar jag ju göra. De sa ingenting om detta ofantliga misstag. Men jag tror de tänkte.

Sedan frågade de vilket betyg jag hade satt på mig själv. Det är den värsta frågan av alla. Kraven för högre betyg var inte speciellt specifika utan man skulle hitta på grejer som man tyckte var "betygshöjande". Jag har lagt sjukligt mycket tid på detaljer, som att man ska kunna söka genom att trycka enter och att temperaturer under 0 är blå istället för röda, såna saker som jag tycker gör så himla mycket för helheten. Så jag sa det. Att jag haft en fyra i åtanke när jag arbetat och att jag lagt mycket tid på min applikation. Sen var det upp till dem. Jag tycker det var en fin slingring. Jag sa inte rakt ut vad jag var värd. Bara vad jag hade siktat på.

De sa att jag var kvalificerad att fortsätta läsa nästa läsperiod iaf. Så jag tar det som att jag är minst godkänd. Hoppas de inte har något mer att tillägga. Och att jag får min fyra. Punkt.

3 kommentarer:

Malin sa...

Vilket bra svar på frågan angående betyget! Oavsett om du får fyran eller inte så är du ju godkänd. Så grattis!

Solkatt sa...

Grattis till avklarad redovisning, alltid lika skönt :)

Har följt dig ett tag och tyckte att du verkar ha rätt mycket koll på det här med träning, och i min blogg just nu ligger paniken över just detta som en tät dimma. Om du har tid, så titta väldigt gärna in och hjälp till att skingra dimman och lätta paniken lite :)

Suzan sa...

du grejar de!