söndag 13 december 2009

White Magic

Eftersom jag inte är på topp utan lite småförkyld satsade jag på Body Balance idag (Som jag förövrigt lovar mig själv efter varje gång att gå på oftare!). De hade tema kväll - "White Magic". Började med att de släckte ner hela salen och sen tågade fyra instuktörer in på rad, nynnade luciasången och tände ljus ÖVERALLT. Det var jättemysigt! Så jag fick mitt "luciatåg", med viss modifikation ;)

Passet var ett hopplock av teamets favoritlåtar. Mycket jag inte kände igen alls men de flesta rörelserna är återkommande så det kändes bara bra, en liten utmaning för kroppen oxå med andra rörelser i andra kombinationer.

Efteråt bjöds det på glögg och pepparkakor. Och det var jag ju värd, tyckte jag ju såklart. Hittade fetaste pepparkakan dock. Men jag åt 1/3, resten fick följa med muggen ner in da trashcan. Det ni, var stolta! Känns som en toppenavslutning på veckan, lycka.

Inga kommentarer: