torsdag 3 december 2009

Spellista

En av de saker jag älskar mest av allt och verkligen inte skulle kunna leva utan är musik! Tänk vad allt blir lättare bara man får göra det till lite schysst musíca! Träna, städa, jobba, sova, åka bil... Därför anser jag att guds gåva till musikälskaren är Spotify. Känns schysst att lyssna lagligt. Nackdelen är väl att det inte går att lyssna någon annanstans än just vid datorn... Som i bilen. Eller i mobilen. (Nej, jag har ingen I-phone.) Men, I present to you: Tjockolinas TOP 10!
  • Brandi Carlile - The Story
  • Lady Gaga - Bad Romance
  • P!nk - I don't believe you
  • Kite - I give you the morning
  • Jordin Sparks - Battlefield (gärna club remix)
  • The Offspring - The Kids Aren't Alright 
  • AC/DC - Thunderstruck
  • Meatloaf - Dead Ringer For Love
  • Kelly Clarkson - I Do not Hook up
  • Melissa Horn - New York
Fast, nu glömde jag ju Miss Li. Och Bon Jovi. Och Dolly Parton. Och Cascada, min älskling. Vilken dålig idé det här var. Dåligdåligdålig! :)

Inga kommentarer: