fredag 4 december 2009

Julklappsshopping

Jag har satt igång med julklappsshoppingen! Hemma från min egen soffa! Hur bekvämt som helst, nästan ingen trängsel alls.

Jag har tidigare haft en del problem med Tradera... Jag är en oerhörd tävlingsmänniska och vissa gånger har jag lagt bud på auktioner som på skämt... Som en peruk i kanekalon. Men när jag lagt mitt bud insåg jag att någon lagt ett maxbud så då vart jag tvungen att knäcka det. Blev oerhört nöjd med mig själv. Tills jag insåg att jag nu hade högsta budet och auktionen skulle avslutas om 10 minuter. Vad fasiken skulle jag med en peruk till?! Det tog ett tag innan jag gjorde samma sak igen, men det gjorde jag - såklart. Förra året skulle jag köpa julgardiner. Behövde två set. Men la bud på typ 10. När jag vunnit mina två insåg jag att vad fasiken ska jag göra med de andra åtta?! Som tur var löste det sig den gången, hade kunnat bli jobbigt...!

Men nu är jag alltså igång igen. Två julklappar inhandlade. Av typ 100. Men jag har fortfarande ingen aning om vad jag ska köpa till sambon... Han är min svåraste. Han önskar sig tvspel men det kan hända att jag vägrar eftersom det stjäl för mycket tid! :P Några tips på det?

Inga kommentarer: