måndag 24 augusti 2009

Vinterplans

Jag är en dålig bloggerska. En med stressymptom. (Som inte bara stavar plattång med tre t utan tänkte göra det med stresssymptom oxå. B!) Jag kan inte sitta vid datorn hursomhelst på dagtid. Förutom när jag pluggar, såklart. Jag kan inte kolla på tv. Inte läsa. Inte... Då känner jag mig lat. Det är inte okej att göra ingenting. Slappna av. Jag vet. Det är inte normalt. Men så är det. Men nu är jag här :)

Har en veckas ledigt till. Sen börjar skolan. Andra och sista året. Det kommer bli tufft. Det är jag övertygad om. Men jag hoppas att jag ska klara det. Och just nu, kan jag inte låta bli att längta lite. I övrigt försöker jag ta vara på den återstående lediga tiden och hitta på saker. För när skolan väl har börjat kommer jag bli inbunden. Så vart det förra året. Orkade aldrig göra någonting. Träffa någon. Jag pluggade och tränade. Och sov. Vintern är inte min tid. Men skillnaden är att jag ska lägga tid den här vintern på att gå ner i vikt oxå. Plugga, träna, sova och gå ner i vikt. Det kommer bli bra.

Inga kommentarer: