söndag 9 augusti 2009

Soldier down

Mår inte bra idag. På något plan.

Var fest igår. Jättetrevligt! Vi blev dock lite sena från dagens tävling så vart skitstressigt, men smällar man får ta. Och gästerna verkade inte helt upprörda. Dessutom fanns ju delar av styrkan där för att ta emot dem. Vi körde iaf femkamp, jag var typ sämst *fniss* och sedan grillades det. Massor av alkohol blev det. (Vad har hänt med mig?!)

Idag har jag kollat igenom en del bilder från igår. Jag är expert på posing. Ni har ingen aning om hur väl jag känner mig själv och kan ta fram mina bästa sidor. Dessvärre verkade denna "talang" ligga på hyllan på fyllan. På vissa bilder ser jag helt enorm ut. Jag har hela tiden tyckt att jag ser mindre ut än andra som väger lika mycket som jag... Men inte på de bilderna. Då skulle man kunna tro att jag väger det dubbla! *morr* Men det är nog bra att få lite perspektiv på saker och ting ibland...

Inga kommentarer: