torsdag 13 augusti 2009

Tysthet & bio

Här vart det tyst. Ingen av mina mobilupdates verkar ha nått fram idag. Kanske kommer de senare ikväll eller så tog sig blogspot friheten att gallra. Vad är det för skit hon försöker pracka på sin läsare, kanske de tänkte. Förmodligen med all rätt. :)

Varit en lugn dag idag. Varit ute och åkt bil en sväng, solat solarie och ätit makaronilåda (hej 90-talet?). Nu försöker jag ominstallera mammans dator. Allt för nytt och fräscht. Jag gillar nytt och fräscht. Blir nog bio lite senare oxå. Sommaren med Göran. Filmen som påstås kunna konkurrera ut Sällskapsresorna. Nåväl, vi får väl se hur det blir med den saken. Bio brukar ju dock allt som oftast innebära snackytime. Jag behöver ingen snackytime. Jag behöver morotsstavar. På sin höjd. Nåväl, vi får se hur det blir med den saken oxå. Veckans mål: Inget plus på vågen! Heja!

Inga kommentarer: