måndag 18 maj 2009

Belöning

För att sporra mig själv ytterligare hade jag tänkt införa ett personligt belöningssystem. Alla gillar ju belöningar! Och extra värda blir de ju om man kämpar för dem!

I och med att jag pluggar blir det mycket tid framför datorn och jag skulle nästan kunna döda för en massage i dessa dagar. Så det får nog bli belöning nummer ett. Jag skulle iofs behöva klippa mig oxå... Men det får vänta, inte allt för länge hoppas jag, men vänta. :) Mitt första delmål får bli 20% av min viktnedgång (4% kvar!) och då, mina vänner, då blir det massage!

6 kommentarer:

dp sa...

jag älskar belöningar... :) lycka till...

Tjockolina sa...

Ja, vem gör inte det liksom! ;)

GI-Malin sa...

Tack för komment om mitt minus! =)
Åh jag vill också belöna mig. Jag har gjort det lite under vägen men nu börjar det bli dags att sätta upp ett nytt delmål för jag vill ha nåt att se fram emot! Massage låter skönt...

Pulver sa...

Bra belöningssystem. Jag skall också belöna mig mer :)

Tjockolina sa...

Ja det är något mer konkret att kämpa för... Alla är vi barn inombords som man måste muta :P

S sa...

Jag har också belöning i sikte, men har inte valt ut vad det ska bli än... *s*