måndag 22 februari 2010

Utmaningen...

...sket sig ganska rejält. Jag grät lite först, en tår eller två. Men jag är över det nu. Man skulle alltså hinna med 10 pass på tre veckor. Det knasade till sig första veckan eftersom inte s-core räknades så jag hann bara med två pass. Men 4 pass de resterande två veckorna var ju ingen omöjlighet. Bara en utamning. Vilket sammanträffande!

Jag hade alltså en plan. Den föll ganska hårt i fredags när jag inte fick räkna aerobicsen eftersom jag hade räknat MRL:en (de var båda fristående pass...). MEN INFORMERA OM DET DÅ FÖR HELVETE!!! Den föll även igår när jag framåt kvällningen hade sådan fruktansvärd värk i hela kroppen efter allt jobbande och pulsande i knädjup snö. Så jag orkade inte träna. På några villkor.

Nu har jag sovit och vilat mig dock. Så idag blir det gym. Och jag bojkottar utmaningen. Punkt.

1 kommentar:

ÄtaTränaKämpa sa...

Du är grym i vilket fall.
Och om du är sugen på en ny Utmaning så kanske MarsUtmaningen skulle vara intressant? :)