måndag 15 februari 2010

Alla hjärtans dag

Igår blev jag väckt med frukost på sängen. Älsklingen hade bakat hjärtformade scones. Tänk att små, små saker kan förgylla en dag.

På kvällen tränade jag Body Balance. Då gick instruktörerna före passet och delade ut små klister hjärtan som de satte på ens kläder, för att man skulle känna sig välkommen, viktig, betydelsefull. Jag som brukar ha lite svårt för närhet/intimitet med folk jag inte känner till 100 tyckte det var supermysigt och man kände sig verkligen sedd. Och vilket pass sen :) (Även om jag blev sparkad i huvudet under avslappning. Man hade ju kunnat tycka att personen i fråga även borde märkt detta och kanske dragit undan fötterna men närå. Man kan inte få allt...)

1 kommentar:

Pernilla sa...

Hjärtformade scones är ingen liten liten sak, det är massor av pluspoäng till din sambo!