onsdag 1 juli 2009

Utmaning!

Denna utmaning är hittad hos Sus.
Något för mig att göra och en chans för er
att lära känna mig lite bättre! :)

Beskriver mig med tre bra egenskaper:
Humoristisk, kamelont och omtänksam

Beskriver mig med tre dåliga egenskaper:
Ego, krävande och osäker

Jag älskar att...
"leva" andras liv genom bloggar, böcker och film

Jag hatar att...
behöva ställa klockan och gå upp tidigt

En egenskap jag möjligen inte nämnt på min blogg:
Sjukligt pedant

Jag skrattar åt:
Skadeglädjen är den bästa glädjen? (AFV, någon?)

Jag gråter åt:
Sorgliga öden

En situation jag inte gillar och kanske undviker därför:
Vara på platser med alltför mycket folk. Känner mig uttittad.

En situation jag älskar och gärna försätter mig i:
En heldag med familj eller vänner. Gärna med lite action.

Detta är jag stolt över
Att jag har en fin sambo, fin hund, fin bil, fin lägenhet och fin familj. Och bara är 22.

Detta kan jag skämmas över
Pinsamma situationer

Detta gör mig...
Glad:
Överraskningar!

Lugn:
Sambomys

Nervös:
Situationer jag inte kan "förutspå" till 100%

Arg:
Folk som drar nytta av andra

Ledsen:
Nederlag

Förtvivlad:
Att känna sig handfallen

Tacksam:
Att man mår och har det bra

Detta ger mig en känsla av att vara odödlig:
När man klarar av något man först inte trodde.
Inget kan stoppa mig nuuu!

Jag om fem år, (hoppas jag):
Är färdigutbildad. Har ett fetingbetalt jobb.
Mår jävligt bra. Är skinny. Barn?

Mitt motto i livet
Det som inte dödar, härdar

Jag utmanar:
Helst alla mina läsare. Lämna kommentar om ni nappar!

2 kommentarer:

Nina sa...

sjukligt pedant?? låter lite skrämmande ...

Tjockolina sa...

Haha... nej då! Drabbar oftast bara mig själv :P