söndag 7 mars 2010

Tid, vad är det???

Jahapp, det hade man ju kunnat tro att jag skulle få mer tid för att jag sagt upp mig. Men nähä. Inte det, då nej... Men jag lever. Lever och frodas.

I fredags tog jag ledigt hela dagen och sambon tog med mig på en roadtrip. Förr i tiden var det vår favvohobby. Planlöst åka bil i timme efter timme. Det har blivit mindre sen han började arbeta som lastbilschaufför och tillbringar 10 timmar om dagen på vägen. Oplanlöst. Men i fredags återupptod vi alltså vår hobby. Och hamnade i Norge. Det var superfestligt. Eller kjempegrejt som de nog hade sagt. Vi köpte en souvenir (älg med norgehalsduk) och åkte hem igen. Höll på å dö i tullen när jag trodde vi skulle bli stoppade (har sett för mycket på gränsbevakarna USA där man måste ha apbra svar på allt!) Sedan shoppade vi. Det är fasiken motion om nått.

Idag har vi varit och dagstränat. Det var oxå superfestligt. Minns inte när jag tränade i fullt dags ljus senast. Och vad lite folk det var. HÄRLIIIGT! Jag gillar det här med att vara arbetsbefriad. TSSS.

Inga kommentarer: